בן גביר: "הצלנו את הימין כשסירבנו לשבת עם עבאס"

    מהדורת הבוקר No Comments on בן גביר: "הצלנו את הימין כשסירבנו לשבת עם עבאס"

    יואב קיש בא אלי ואמר לי 'איתמר אתה צדקת, לא היינו אמורים לנהל איתו מגעים'. הוא עשה הצגה גדולה והם חשבו שהוא השתנה. אני גאה בכך שאני וחברי בצלאל סמוטריץ הצלנו את הימין"

    איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    16:33
    12.05.24
    שלמה ריזל No Comments on היסטוריה: ראש הממשלה נתניהו תועד מניח תפילין

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ איתמר בן גביר אומר בריאיון למהדורת הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם כי מפלגת הציונות הדתית הצילה את הימין, בסירובה לשבת בממשלה עם מנסור עבאס.

    בן גביר נשאל מדוע שלא להתקרב אליו כמהלך טקטי: "לפני חצי שנה עוד היה אפשר לשאול את השאלה הזו, לכאורה הבן אדם עבר שינוי, עשה איזה שהוא מהלך. אבל היום כבר רואים: זה הכל יחסי ציבור, זה כמו שהוא אמר שהוא בעד שלום והלך לבית כנסת בלוד לגנות את האלימות, אבל פתאום אתה מגלה את התקציבים… עמותת 48 שהם מעבירים לה כספים – במטרות העמותה כתוב שהם תומכים בשהידים, באסירים. אלה אסירים שרצחו ילדים ותינוקות".

    לדבריו "הטעות הייתה של אלה שחשבו שהם עושים טקטיקה, אנחנו היום במקום הזה בגלל כל מיני אנשים טובים בליכוד שחשבו שהם הולכים 'לדבר איתו', וחשבו שהם יכולים לעשות איתו מהלך וזה יצר את הלגיטימציה, ולא שזה מצדיק את זה שבנט עשה את זה".

    הוא הוסיף: "אני מזכיר שאפילו האוזר והנדל כשהיו בכחול לבן, אמרו 'אנחנו לא נשב איתם' ופתאום אין שום בעיה".

    עוד אמר בן גביר: "בליכוד התפכחו. יואב קיש בא אלי ואמר לי 'איתמר אתה צדקת, לא היינו אמורים לנהל איתו מגעים'. הוא עשה הצגה גדולה והם חשבו שהוא השתנה. אני גאה בכך שאני וחברי בצלאל סמוטריץ הצלנו את הימין".



    0 תגובות